Subject: Täiendav päring Põhja päästekeskus / Stardi 2, Maardu, Harjumaa/ 2025022993
From: "Aivar Niidassoo" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 11:36:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan täiendava päringu, kuna selgunud on, et antud aadressil toimus
samal päeval ka teine tulekahju.

Lugupidamisega

Aivar Niidassoo

Kahjuhaldus OÜ

E-post: [email-masked]

Tel: +372 50 17797

Saatja: Aivar Niidassoo [mailto:[email-masked]]
Saatmisaeg: kolmapäev, 23. juuli 2025 08:59
Adressaat: 'PÄA Põhja' <[email-masked]>
Teema: Päring Põhja päästekeskus / Stardi 2, Maardu, Harjumaa/ 2025022993

Tere

Edastan päringu seoses tulekahjuga.

Lugupidamisega

Aivar Niidassoo

Kahjuhaldus OÜ

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tel: +372 50 17797